Sposoby reklamowania stron www

Dobra reklama internetowa wpływa na popularność strony. Jest ona ważnym czynnikiem wpływającym na odniesienie sukcesu w jej wypromowaniu. Promocja stron jest oferowana przez wiele firm zajmujących się reklamowaniem stron internetowych. Szybkim lecz nie zawsze tanim sposobem jest skorzystanie z ich usług. Jest kilkanaście sposobów by strona została częściej odwiedzana przez internautów. Jednym z nich jest np. billboard, który jest poziomym elementem graficznym znajdującym się na całej szerokości strony. Następnym jest pop-up, jest to wyskakujące, małe okienko pojawiające się w momencie ładowania strony zawierające o mniejszych rozmiarach stronę www.

Kolejny to brandmark jest elementem graficznym podobnym do pop-up, lecz jest on częścią danej strony a nie osobnym okienkiem. Może mieć dowolny kształt, a wyłącza się go poprzez użycie X, który posiada. Kick ad ma podobną funkcję do brandmark, z tym że kliknięcie na znak x spowoduje przeniesienie reklamowanego serwisu. Latający kursor jest formą reklamy, której logo firmy doczepia się do kursora i przesuwa wraz z nim. Podobnym do latającego kursora jest scroll baner polegający na tym ze tekst lub reklama graficzna porusza się wraz z użyciem scrolla.

Istnieją również sposoby reklamy takie jak pozycjonowanie stron (podwyższa pozycje w wyszukiwarce), optymalizacja (dostosowuje stronę do lepszej interpretacji przy jej wyszukiwaniu), reklamowanie w komunikatorach internetowych, top listy (listy stron mające najlepsze informacje na dany temat), ogłoszenia drobne (zamieszczane w gazetach, magazynach, i tablicach informacyjnych) baner tradycyjny (jest reklama graficzna polegająca na przeniesieniu do strony poprzez jego klikniecie), rozwijany (niewielki element graficzny, który powiększa się w momencie najechania na niego kursorem myszki, ukazując większa reklamę), środkowo tekstowy (zmusza czytelnika do zwrócenia na niego uwagę, gdyż pojawia się on w środku tekstu, jest on elementem graficznym). Butony (inaczej przyciski, niewielki element graficzny przeważnie zawierający logo firmy. Działa podobnie jak banner).

Zdjęcie do artykułu znalezione na stronie Pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *